Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

FN dagen!

Av E E - 24 oktober 2012 21:02

Idag var det ju FN dagen i skolan höll vi på att prata om barnens rättigheter, lärde mig en ny sak att barn har rättigheter till att ha fritid.
Och en sak jag måste klaga på är att i vissa länder får inte tjejer går i skolan, jag ska försöka komma på en rimlig lösning till detta problem som jag kan förslå till någon för jag stör mig på detta in i helvete mycket! Jag fattar inte hur folk tänker när dem tycker/säger att killar få gå i skolan men inte tjejer! Någon som vet hur dem tänker då kommentera!

Aja bort från dem tunga sakerna, har haft bloggen i tio minuter och redan 17 sidovisningar, jag är nöjd med det! Tack alla! Fortsätt kolla bloggen!
Puss&Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E E - 25 oktober 2012 07:18

God morgon världen! Sovit gott? Iallafall jag när jag hade somnat så sova jag som en stock;) Igår på kvällen hade vi typ 3 världskriget, alla typ skrek på alla, jag blev väldigt trött på det så tänkte gå till mormor. Men neh, jag fick inte gå så p...

Av E E - 24 oktober 2012 21:16

Fel av mig, visst 17 sidovisningar men bara 4 personer som har kollat på den så egentligen inget att skryta om. Men kul iallafall att ni kollar den!:) Om ni är gulliga kan ni på instagram, Facebook era bloggar säga till folk att följa bloggen hade b...

Av E E - 24 oktober 2012 20:49

Hejsan! Tänkte väll att jag förklara lite om vad bloggen kommer handla om osv. Jag kommer blogga anonymt bilder och sånt kommer det vara men bara inte på mitt ansiktet och sånt, jag känner då kan jag säga lite mer om mina tankar. Jag kan säga att ...

Presentation

Kolla gärna min blogg! Inga elaka kommentarer tack! Om ni vill veta mer om bloggen kolla presentationen! Puss&Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards